9 september 2010 - I will fix this

Sitter nu bänkad framför tvn och dricker te.
Ska snart ta och pallra mig mot sängen och slå på en film - som vanligt, och sen somna till den.
Nästan det bästa på hela dagen, att få gå och kolla på film i sängen ♥

Imorgon hade jag tänkt åka in till stan och spendera tiden med saknade jajjah, Får se om jag hittar något kul i någon/några affärer. Kanske tar någon fika eller något också. Jag har faktiskt ingen aning.


Bilder har jag inte mycket av nu för tiden,och det gör bloggen bara ännu tråkigare.
Men min stora systemkamera är för stor för att dra med sig överallt. Och Mobilsladden har Thina tagit tillbaka, och nu är hon i Barcelona.
 
MEN DET KOMMER KOMMA. jag lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0