FILM: CAMP ROCK 2- THE FINAL JAM



"Mitchie, Shane och de andra väntar sig en ny sommar på Camp Rock. Men när de kommer dit är det mindre folk än vanligt på lägret. Det beror på att ett nytt läger Camp Star har öppnat. Luke utmanar Camp Rock på en musikal-tävling om vem som har den starkare musikalisk talangen. Mitchie och Shane har några dater och Nate faller för Dana, dotter till Camp Star-ägaren. Tess dumpar Camp Rock och går in i Camp Star-gänget istället"



Okej, jag som älskar ungefär sånna här filmer, dvs disney filmer. HAHA!, jag va tvungen att se den här. Och vad finns det att säga? Den får mig att le lite grann, men vadfan.. EN PUSS, i hela filmen?
och jag stör mig lite på att nästan alla i filmen "ser upp" till Mitchie och Shane..


Men annars ganska okej.

4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0