20 september 2010 - Vi sprang som om det fanns en evighet

Hejsan!


Sitter just nu i sängen och kollar på Scrubs och funderar lite. Som vanligt på kvällarna.
jag funderar på för mycket, alldeles för mycket ibland. Nästan konstigt att allt får plats i skallen :o

Nu ikväll har jag bland annat kollat på ullared med pappa, Badat fötterna för att jag frös, och druckit te. Har varit en helt okej dag.

Imorgon ska jag upp vid 10-11 antar jag, sen ut på en lång (LÄS JÄTTE LÅNG) promenad eller cykeltur.
sen hem och städa eftersom lillplutten fyller 12 år :)



Rent ut sagt så är jag helt gal1 trött. Så jag ska ta och sova nu. Eller åtminstonde försöka.






EDIT: nya headern kommer snart.
Den jag har nu är bara tillfällig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0