6 april 2011 - 5 April - bowling

Hejsan!
Dåligt av mig som inte skrivit så mycket, men det har inte hänt något som är värt att skriva om.
Eller så tänker jag lite konstigt bara. Haha!


Igår stack jag in till stan iallafall. Mötte upp Janina och Jimmy. Vi gick och käkade, pratade och sen avslutade vi med bowling. Ingen aning om varför. Bara nått att göra lixom.


Käkade... Janina tog pasta carbonara (men åt nästan inget alls, så Jimmy åt upp hennes ),
Jimmy tog en bondsallad eller nått. Och jag tog en räksallad.
Janina och Jimmy på bild.



Janinaaaa


Jimmy


Jag hatar! dom där skorna man måste ta på sig. Man ser ut som en clown.
Med gigantiska fötter.



Vet inte vad slutresultatet blev. Men jag sög iallafall.
Höll på att ramla framåt när jag skulle kasta klotet. Och sen höll jag på att tappa det en annan gång.
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0