12 april 2011 - Ljusdal

Ibland saknar jag Ljusdal jävligt mycket. som nu. Våren och sommaren är sjukt mysig där. Ibland funderar jag på hur det hade varit om jag bott kvar där, hur jag hade sett ut, vilka jag hade umgåtts med.  För även om det just då va "uschuschusch", och jag knappt gick i skolan, så gillade jag verkligen skolan där. Om jag tänker efter riktigt alltså. För nu saknar jag den. Typ sommarmorgonen/vårmorgonarna(?). Man möttes jämt av glada leenden av tjejerna i klassen när man kom dit. Och sen på rasterna gick på till affären, eller så satt vi någonstans i skolan och pratade. hade nästan jämt kul typ. Ångrar nästan att jag bytte tillbaka till min gamla skola (min nuvarande), för att det kan aldrig bli som det va förut. Och nu vill jag verkligen tillbaka :))

Sticker till Ljusdal och hälsar på mamma på Fredag, och sen får vi se när jag kommer hem igen :)
ska passa på att plugga rejält, och sen hälsa på i min gamla klass♥




Kommentarer
Postat av: joja.s

Hittade du ingen snyggare bild på mej xD? känns fint då jag gjorde såpbubblor med munnen ;] du är saknad ina<3

2011-04-12 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0