6 april 2011 - Tid


Sitter och väntar på att tiden ska ticka, och jag ska sticka till skolan igen.
Är helt stört godissugen, blir nästan sur. Så illa är det :o
Men dom håller redan på och göder mig med mat så aldrig att jag äter något i onödan. Ska ta upp det där på mitt möte imorgon. Blir för mycket helt enkelt.

har Engelska, och sen tyska lektion. Sen slutar jag.

Ska iväg på promenad och cykeltur senare. Och handla.

Oj, många punkter men vafan...




 
Mini-sabbe
Med riktiga hårfärgen, Och liten.
1 - 4 år?


En liten jag med min riktiga hårfärg.
10 år och tyckte "fjortis" beteendet va fint. Lol



Nörd-som-satt-vid-datorn-JÄMT-Sabbe
jag va typ.. 9-11 år och jätte glad över min nya hårfärg Rött.
lite senare färgade jag det Lila.


Färgade håret brunt/svart. Började lyssna på Tokio hotel och avgudade dom mer än allt.
12 år.



Emo-ina.
14-15 år..



Färgade luggen Blå. Började sminka mig svartare.
Hängde med människor med samma musiksmak, och såg likadana ut som jag.
14-15 år
.


Luggen fick sig en REJÄL utväxt. Och det blev mittbena.
14-15 år.



HAHAHA JAG DÖR. OMG.
hur har jag sett ut!!!!11

Luggen blev lila/svart, och jag va 13-14 år!


OMG:::..!!!!!11
Håret blev svart/blondt igen. Och jag vägde.. ganska mycket mer.

15 år.




Luggen blev Rosa/blond. Resten av håret svart.
15 år.


Håret blev svartbrunt och jag "mognade" till i stilen.
15-16 år.


Färgade håret mörkbrunt. Gick ner i vikt. massa.
16 år.

Nu funderar jag på hur jag ska färga nästa gång....!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul o kolla alla olika stilar.... ler

Mini Bina lavvar jag helskarpt..

Kramiz

2011-04-12 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0