10 augusti 2011

Sha!

Förlåt för seg update. Men vafan, har inte orkat.

Scarlett kom som sagt hit i Tisdags, och på kvällen stack vi iväg på fest med S, och hans kompisar. Vi satt i en park och drack, lyssna på musik och pratade. Körde en lek som hette typ "SKANK" eller nått, som va helt konstig. Man skulle säga rätt siffror, och sa man fel fick man dricka. Och jag ärligt talat, SÖG på det. Fyfan, sa fel hela tiden..
Sen va det typ något tillfälle Scarlett och jag skulle gå och pissa i skogen, och sen på tillbaka vägen så klotade hon omkull i en backe. Asså omg, skulle filmat. Jag garvade som en.. jag vet inte vad..

Sen hände lite annat skit. Men det är hemlisar! :)
Vi missade sista tåget, dom skulle dra och käka på preem (det enda öppna typ?), sen låg vi vid ån och typ.. pratade. Sen väntade vi på att 5 tåget skulle gå. Och ja.. sjukt trött eftersom jag dygnade dagen innan. Så jag somnade på stationen. haha :)



den enda värdelösa bild jag tog. Det va mörkt så.. ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0