16 Augusti 2011 - Nu är typ......



Om jag skulle få sätta betyg på det här lovet från 0-10, så är det en liten 3a bara tror jag. Visst, har hänt några saker som är fett värda. Men annars har jag inte haft så kul. Önskar jag gjort mer som hade gjort min sommar bäst istället.


* Har festat. Dock inte mycket, men ändå.
* Har varit på grönan minst 1 gång.
* träffat/lärt känna nya människor.


* Missade pride. Hade jag gått på den/varit med i paraden hade jag nog haft askul. För det va ett av mina mål med sommaren. Fittaa också..
* Varit på för få fester
* Inte varit i Stockholm så mycket som jag önskar jag varit.
* Inte haft kompisar hemma och grillt/dricka/rökt vattenpipa oosv som jag hade velat.
* En hemlighet
* ätit för mycket. hahha
* Inte varit på någon konsert/festival
* Inte färgat håret
* Inte piercat mig
* Inte tatuerat mig
* inte rest
* knappt träffat någon jag vill

Och en massa annat. Hade jag gjort lite av det. Då hade mitt lov fått högre betyg.
Nu längtar jag till skolan, komma igång lite igen.

Kommentarer
Postat av: emeliiens

fin blogg du har! :)

2011-08-16 @ 12:08:21
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0