27 Augusti 2011 - Turkiet del 2!





Hotellet..igen.


På stan..


åkte ut på en båttur som varade i ungefär 5 timmar. Åkte in i grottor, Såg fiskar, osvosv..
Och några på båten flörtade sönder typ.. Eller i båten bredvid våran.. men iallafall...


Träffade en svensk familj som mamma och dom började snacka med.
Dom hade en son på 4 år, Jens. HAHA.. sjukt söt!


Bästa på hela resan. Resurangen/baren.
Sjukt bra dansare. Snackade med en kille som hette Jemal, han va 17 år, och lärt sig själv att dansa. Och det är helt... GALET. Jag svär, jag satt typ med öppen mun helt chockad. och sen va det flera. Jisus, saknar :(






Tog lite kort med bror och mammaaaa


baren och sånt. Titta killen på bilden som ser att jag tog kort. Wiho :)



Så jävla schyssta hotellägare/personal. Snackade asmycket med dom.
lite kul att jag står nästan likadant på varje bild -.-


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-27 @ 18:45:59
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0