3 februari 2011 - 01:11



Har varit sjukt fint väder hela dagen, vilket gjorde mig glad.
Imorse va jag en timme sen till skolan igen, haha! På den timmen tränade jag 25-30 minuter,och sen när jag kom till skolan va det gymnasiemässa typ, man får information och sånt, så jag gick på 2 sånna, sen orkade jag inte, så jag stack hem och chillade bara, sen stack jag till skolan igen och gick sista 2 lektionerna.

Sen skulle jag iväg till Storvreta för att träffa Sebbe, men när jag gick hem för att vänta på tåget somnade jag, vilket va helt stört. ARG_CHEY



Imorgon är det skola 08.00-14.30, men jag funderar på att fråga pappa om jag kan sluta runt 11-12, och sticka in till stan för att träna rumpan av mig... (Han kommer säga nej direkt, med tanke på att jag missat/missar ganska mycket i skolan.. men det ordnar sig)

Nu ska jag sova, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0