8 juli 2011

Hejsan!
sitter här i mörkret och glor på Gossip girl. Tänker inte sova inatt pga olika personliga anledningar :( 
har massa att gå igenom. Hehe :) 
Imorgon ska jag följa med Emma och pierca sig, sen kanske träffa Sebbe, och sen får jag se. Och skicka brev till gymnasieantagningsgrejerna nu i veckan måste jag göra. Och sen har jag en viktkoll på sjukan nu på Onsdag, får se om jag vill gå. Annars vägrar jag...


Igår runt elva tiden fick jag, Em, och Alexandra för oss att dra in till stan, vilket vi gjorde. Vi missade sista tåget, eller inställda tåg eller vad man ska säga. Så vi va fast i stan till klockan 06:00 imorse. Vi träffade några människor som vi hängde med ;) Dom hette typ.. Kevin, Albin, och Jimmy? Aja skitsamma.

Kom hem runt 08:00, gjorde smoothie, kollade på jims värld, och sen råkade jag däcka och sov till 15:30 :)
nice. eller inte.



Alexandra, Kevin, Albin och Emma


Emma och Jag


Alexandra och jag.


Emma och Alexandra


Hon den där Kevin? tror jag hon hette. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0