3 juni 2011



Guud va trött jag är idag, helvete.
igår runt tolv tiden stack jag till Alexandra på "fest" eller vad man ska kalla det. Gick aslångt. När jag/vi kom dit satt det några och drack, och alla andra satt och stirra in i en vägg typ. Ssåå man kanske inte ska kalla det fest men..
och sen när vi skulle dra därifrån, tåget började gå vid fyra på morgonen, men vi bestämde oss för att gå hem. Dvs 3-4 km, men vi va i Ö-hus prick klockan 4, så vi sparade in tid. Kom hem, drack te och käkade bönor. Sen la jag mig.



Och idag vaknade jag runt 11 tiden. Så nu är jag trött. Kommer nog ta en powernap senare idag. För nu tänkte jag strax gå ut och lägga mig i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0