10 juni 2011 - Sommarlov


Gjorde mig i ordning imorse. Tidigt. Stack iväg till skolan där vi pratade, fikade och sånt. Sen stack vi iväg till avslutningen där det va uppträdanden och grejer. Alla är så duktiga!111. Och när en tjej sjöng "Ave maria" grät jag. Sjukt sorligt ju :o
Sen va det betygsutdelning och grejer och tårarna va nära på att rinna på mig, Men det va lugnt :D
Sen gick alla  ut och sa hejdå och kramades, och vissa fick trösta varandra för att dom grät så mycket sen tog vi  klassfoto och sånt där. Mamma hade kommit ner och hälsat på så vi drog upp och fikade tillsammans med alla andra (dvs min familj + Janina). Jag och syster hade bakat kvällen innan så det fanns massor. Jag hade lovat att smaka något. Och jag tog en bulle, och smakade någon.. kaffegegga/dessert. Sen gick jag och Janina ner på ica och handlade godis för att jag bestämde mig för att jag SKA fira mitt lov, och jag ska bli bättre. Hihi :)

Nu
mår jag sådär. Lite ångest efter godis, lite trött, lite  ledsen av tanken att jag inte kommer ha samma klass, eller samma lärare. men det går väll över. Kommer nog se dom flesta. Det är sommar♥




I klassrummet.




Isabelle sjöng "Ave maria". Grymt bra.


Stependie(?)utdelning :)


Några tjejer från klassen sjöng "born this way". Väldans bra! :o


HAHA. Killarna sjöng "efter plugget". Garvade som en tok.
Fint!

Betygsutdelning. mina betyg: 1 VG, 8 G.
Från 0 till det. Hyffsat iallafall.

Folk började säga hejdå och gråta och allt.



Fika.


Kommentarer
Postat av: M

Alltid trevligt med avslutning ;)

2011-06-10 @ 21:15:24
URL: http://ofourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0