15 mars 2011

Sitter och snackar med folk nu innan jag tänker slå mig ner framför tvn och mysa lite.
(trots att jag borde plugga, men det tar jag senare)

Imorgon
har jag inga planer iallafall. Eller jo, ut och gå!1 har blivit så lat och inte gått mycket alls dom senaste dagarna/senaste veckan. får jag se hur jag gör med skolan, känns helvete just nu. Men jag får se imorgon bitti.



Fuck min spegel som gör att det ser ut som om jag har väääärsta axlarna och allt.
men ställer man sig i mitten på spegeln blir man större/allt blir waaay bigger.
Men här är iallfall så som jag ser ut idag, mjukisar, linne och stor midjekort tröja, och sen en slarvigt uppsatt toffs/hästsvans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0