4 mars 2011 - hjälp mig?

Har värdens dilema känns det som.
Jag fyller som sagt år imorgon (eller om jag glömt säga det?).
Och jag funderar på att försöka komma över mina små "hjärnspöken" och allt sånt där. Så jag funderar på om jag ska "unna" mig och köpa lite godis, eller kanske glass. Men jag är så rädd för hur jag blir efter.
Men jag får se. Annars kan jag kanske försöka, och sen ut och springa/gå ett X antal gånger?

har ni tips på vad jag kan göra eller åsikter på hur jag ska göra kan ni ju skriva dom här nedanför i en kommentar.
  

Kommentarer
Postat av: K

Alltså, nu vet jag ju inte hur mycket du äter annars, men jag tror det viktigaste är att äta riktiga måltider, med lagom mycket mat. Så om du inte gör det nu, så tror jag att det är att prioritera. (och att försöka att inte träna så mycket.)

Jag vet hur lätt det är att halka in i fel banor (jag har skrivit en bok om det, du vet) och hur svårt det är att komma ur dem. Men det viktigaste är att veta att du kan göra det och att du inte blir överviktig för det. Du är redan sjukt smal, Sabina.

2011-03-05 @ 12:30:33
URL: http://melllansyster.webblogg.se/
Postat av: emmy

Klart du ska äta godis & glass, du tränar ju. Vilket jag tycker är bra, men tänk på att ju mer du tränar desto mer lär du äta, så du får i dig tillräckligt med näring som du gör av med då du tränar! Du är jätte fin Sabina, tycker verkligen inte att du ska tänka på din vikt, då du redan är smal! Kram

2011-03-07 @ 15:17:41
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: jessica

du är redan smal, så jag tycker att du ska unna dig som fan! haha.

2011-03-09 @ 18:59:54
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0