26 maj 2011


Sitter här och lyssnar lite på musik nu innan jag ska fixa för att dra till Mamma. Tänker inte ta med mig så mycket med tanke på att jag ska hem imorgon igen. Så.. ja.

Idag
va det som sagt Spexfotografering för alla 9or i min skola.
i min klass (9A) va vi alla Bönder.
i 9B1 och 9B2 fick dom själva välja vad dom ville vara.
Sen efter fotograferingen bestämde vi att vi skulle gå klädda som bönder resten av dagen, så det gjorde vi.
Och jag fick höra att jag passade/såg snygg ut i det som jag hade på mig. Fyfan. HAHA!

Aja, ganska rolig dag idag faktiskt (a)


Adrian & Teddy fick vara kossor


Lovisa & Madeleine


Klassen fick dit en traktor. haha!


Folk i klassen.


Jag & Tomas. Skuggaaaa


Lovisa, Kitty och Malin.

Bönder!



Avslutar med en fin bild på våran fina klass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0