30 maj 2011 - tatueringar

Ni som läst min blogg ett tag har ju sett att jag hemskt väldigt väldigt grymt sjukt gärna vill tatuera mig. Och när jag säger det får jag både positiva och negativa åsikter om den saken.

Vissa
tycker det låter fint, och andra tycker att "jag är för ung för att tänka på sånt", men jag kommer göra det iallafall.
Men jag kommer tatuera något som betyder något för mig, inte bara något för att det är fint. Och sen om jag ångrar mig i framtiden eller inte, det skiter jag i. Man lär sig av sina misstag. Därför kan misstag vara fina.

jag har iallafall börjat fundera på saken lite närmare, och jag har nästan helt bestämt mig vad jag vill tatuera.
Som sagt vill jag ha något som påminner mig om mina fina syskon. Något jag kan stolt visa upp och berätta att "min tatuering står för mina syskon".

Sen vill jag ha ett fint hjärta på foten, den kommer jag nog göra först av alla eftersom den är enkel och allt..
Och sen en text på ryggen.


Men jag tycker mycket tatueringar är fina. Så.jävla.fint.
lite inspiration:





Kommentarer
Postat av: simone

Så snygga tatueringar!

2011-06-07 @ 10:25:15
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0