20 maj 2011 - fredagslista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ingenting. hehe.
Vad gjorde du kl 08 imorse: låg och sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt mat.
Det sista du sa högt: ”okeeej"
Det senaste någon sa till dig: ”åker och hämtar bensin nu”.
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: Torsk, potatismos och sallad...
Vad var det senaste du köpte: Det..minns jag inte.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Soligt. väldigt soligt.
Godaste glassmaken: ungefär alla med Ben&Jerry's. Dock inte chokladglass..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: det vet jag inte
Sover du tungt: Lite för tungt, hehe.
Drömmer du mardrömmar: Nu på senare tid har jag vaknat ungefär varje natt av att jag drömt någon obehaglig dröm. Så ja.
Trivs du med ditt jobb: Skulle jag säkert gjort.
Favoritklädsel: Mjukisbyxor och stora tröjor. Nej men om jag ska ut någonstans gillar jag jeans, något linne eller tröja, och en cardigan eller något på. Jag vet faktiskt inte.
Favoritlåt just nu: "Girls fall like dominos"- Nicki minaj. Eller "Who says"- Selena gomez.
Vad ser du om du tittar till höger: En stor plastblomma, en keyboard och kamerastativ.
Vad gör dig glad just nu: Ingenting helt ärligt.
Vad ska du göra härnäst: Kolla på film och tjata på pappa om att jag ska få gå till ica.
Hur skulle du beskriva ditt drömhus? Kan inte beskriva mitt absoluta drömhus. Hus vill jag bo i när jag starta familj. Tills dess nöjjer jag mig med lägenhet. Skulle vara fint med något liknande:




Humör just nu: Ledsen, nedstämd, uttråkad. Men jag överlever. Det är ju fredag idag.
Favoritgodis: Choklad, ahlgrens bilar , Fiskar, eller Zoo.

Kläder just nu: vita strumpor med turkosa prickar på, gula hipsters, grön bh, Gråa mjukisbyxor, Vitt linne, en väldans förstor grå tjocktröja som jag lånat av min syster.
Sommarplaner: Bli frisk/bättringsvägen, och ha den finaste sommaren i mitt liv med minst lika fina och trevliga människor. Kanske bli kär, besöka grönan massa,  Övningsköra, partykvällar, myskvällar. Alltså åh. Jag längtar♥




 
Hur många kuddar sover du med: ca 5-6.
Spelar du något instrument: Nej. men vill kunna spela gitarr och piano som sagt.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska tror jag. Ibland. Morgonmänniska är jag nog inte för då är jag bara trött, arg och allt är fel typ.
Vad är viktigast för dig: Att alla jag bryr mig om mår bra.
Är du kittlig: Väldigt.
Snarkar du: Neheeedu.
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Precis alla insekter som lever. Men fästingen lär nog vara den vidrigaste. fyfan.
Längtar du mest efter just nu: Att bli frisk, att kunna äta choklad ute i solen. Sommarlov. Fina människor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0