14 september 2011



Sitter och väntar på att klockan ska ticka litegrann, ska strax gå till tåget och sen till skolan.
Är en timme sen, men jag orkar inte, är så jävla skoltrött. Och tja, dessutom är det storm här typ.
Efter skolan ska jag dra och handla några saker, behövligt.

På fredag drar jag till Stockholm och träffar D, wiho :)


gammal bild, det ser ut som om jag har världens minsta armar. Det är tröjan :)





klicka på bilden ^ för att komma till Linas blogg.

Svar:
Har gått på sjukhuset varje vecka sen Februari pga ätstörningar.
Där dom kollar vikt, och pratar allmänt hur det går på veckorna med mat osv. Har gått upp några kg i vikt nu på senare tid, vilket..jag inte gillar. Men dom ville det, för nu funkar kroppen igen. Dvs, jag kan få barn osv igen. Nu håller jag på att försöka lära mig att tro på maten och sånt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej jag förstår!

Hur känns det då? Känner du att du mår bättre också eller är du bara ledsen för att du gått upp?

2011-09-14 @ 13:58:31
URL: http://thelinaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0