17 september 2011

Hejsan.

Kom hem runt 15-15.30, somnade sjukt snabbt och sov ända till nu. Helt död efter natten och dagen igår.

Först skola, sen direkt till Stockholm, drog och köpte piercingar, drog direkt till Nacka efter. Träffade D, gick omkring och snackade, satt ute och pratade aslänge, drog hem till honom, glodde på tv och så skulle vi dygna, men han somnade till och från, fick väcka honom hela tiden. Men tillslut somnade jag själv runt 07 tiden, och sen vaknade vi typ.. 11? Och då drog jag hemåt...
sömntutan :)



Nu
ligger jag och glor på Harry potter.
 Mallan ville att jag skulle komma till stan men.. Nja. skulle bli konstigt för jag vakna nyss, och har ingen dricka eller nått så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0