17 februari 2011 - känna sig tvingad..

Idag på slutet har det nästan bara varit negativt. Jag är trött och arg på nästan allt.
Så om jag va ni skulle jag sluta läsa här, annars får ni stå ut med mitt gnäll.
Jag är trött på skolan, så trött att jag kan spy. Jag är trött på att inte känna ork till något alls. Jag är trött på att planera att gå upp en speciell tid bara för att hoppa hopprep, göra situps, och gå ut och gå, och sen ställa in det pga trötthet eller kylan ute. Jag är trött på att inte ha något att göra på dagarna, utan jämt bara sitta inne eftersom inga andra har lust att göra annat. Jag är trött på att känna mig arg jämt. Jag är trött på att drömma mig bort i andras liv. Jag är trött på viljan att vara smal. Jag är trött på att vilja bo i Stockholm. Jag är trött på vintern. Jag är trött på att behöva vänta. Jag är trött på att vara trött på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0